torsdag den 20. september 2012

Give away

Så blev der tid til en ny give away! Den her gang kan i vinde 5 helt nye forskellige plastik ringe i 2-3 forskellige str som jeg blander til vinderen! Vinderen trækkes ved 400 faste læsere og reglerne for at deltage i give awayen er:

1 lod for fast læser
2 lod for fast læser + kommentar
3 lod for fast læser + kommentar + linke via din blog til give awayen (brug det øverste billede)
7 lod for fast læser + kommentar + linke via din blog til give awayen + putte min blog på din blogrull

Hvis ikke du ejer en blog, skal du skrive en mailadresse (så jeg kan få fat i dig) ellers tæller dine lod ikke med.



43 kommentarer:

  1. Så vil jeg da være den første til at melde mig til.

    Jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  2. 2 lodder til mig og mine tynde fingre :)

    SvarSlet
  3. 2 lodder til mig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  4. vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  5. 2 lodder til mig :-)
    Har lidt tykke fingre, men ville glæde at glæde mine kusiner med nye fingerringe.

    Kh

    SvarSlet
  6. 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. jEG HAPSER 2 LODDER. sYNES DA OGSÅ LIGE DU SKAL DELTAGE I MIN GIVE AWAY:-)

    SvarSlet
  10. Regnbue-farvede fingre min store datter er begejstret..jeg vil gerne gøre hende for to lodder smart:) Hilsen Marlene

    SvarSlet
  11. Hvor er de sjove - 3 lod til mig;O)

    SvarSlet
  12. 2 lodd må jeg ha ;0)

    Ha en fin fredag!

    SvarSlet
  13. Jeg hopper i med 2 lodder. :-)

    Pernille/pernillekjaer89@live.dk

    SvarSlet
  14. Je deltager med 2 lodder... de ville helt sikkert pynte på mine fingre ;)

    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  15. De er da bare fede. Deltager med 2lodder. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  16. kan man købe dem et sted? :) DE ER SÅ SEJ, Og har aldrig held i vinderkonkurrencer!

    God weekend herfra
    ninnak.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. 2 lodder til mig :-) Ringe kan man ikke få nok af!

    SvarSlet
  18. RINGE!!! *suk og jubelskrig* Min store kærlighed. Deltager med to lodder, tak. :)

    Kig også forbi min giveaway: http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/2012/10/en-uhyggelig-giveaway.html

    viploh@msn.com

    SvarSlet
  19. Fantastiske farver - vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  20. Fede ringe! Jeg deltager med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  21. Så fine ringer,
    jeg prøver lykken med 2 lodd.

    SvarSlet
  22. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med to lod :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  23. 2 lodder til mig og mine to tykke med meget krydsede fingre :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  24. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  25. Jeg deltager gerne med 2 lodder - og krydser fingere

    Dennis.louise@ofir.dk

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage med 7 lodder :-)
    De er rigtig fine.

    SvarSlet
  27. Haps 2 lodder til mig
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  28. 3 lodder til mig :-)

    Kig gerne forbi min give away: http://suzyjensen.blogspot.dk/2013/03/frste-give-away-i-samarbejde-med.html

    SvarSlet
  29. Tusind tak for alle jeres deltagelse, jeg trækker lod ved 300 faste læsere i stedetfor 400 faste læsere!!! ;0)

    SvarSlet
  30. Jeg napper 2 lodder. De er mægtig fine. :-)

    SvarSlet
  31. Jeg smider 2 lodder i puljen =)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  32. 2 lodder til mig. Mvh Anna

    SvarSlet
  33. Er med på 2 lodder. De er rigtig fine og sommerlige

    SvarSlet